Servicii I-Systems — Integrare securitate, rețelistică & automatizarea accesului
Cauti un integrator de securitate, retelistica si automatizarea accesului in Bucuresti ? Noi iti proiectam, instalam si mentinem cap-coada toate sistemele de care ai nevoie, indiferent de industrie sau marimea proiectului: automatizari acces (porti, bariere, bolarzi, parcari LPR), control acces & pontaj (card/QR/BLE, interfonie, turnicheti/speed-gates), usi automate (sliding, swing, revolving), supraveghere video cu AI (CCTV, VMS, LPR), detectie la efractie, detectie incendiu (EN54, desfumare), retelistica & Wi-Fi profesional (Zero-Trust), smart-home/building automation si audio-video (paging, conferinta, digital signage). Lucram pe standarde clare (site survey, segmentare VLAN, PIF, documentatie, SLA) si respectam legislatia (Legea 333/2003, HG 301/2012, GDPR/Legea 190/2018, cerinte IGSU). Alegem tehnologia potrivita contextului tau (Ubiquiti UniFi, Cisco, Automatic Systems, Equinsa, CAME, Roger Technology, ELKA, Axis, Hikvision, Avigilon, ASSA ABLOY, Suprema, Ajax, Honeywell, OPTEX, Salto, Gantner etc.) si iti livram un singur lucru: rezultatul – un sistem care „doar functioneaza”, stabil, sigur si usor de folosit, azi si peste 10 ani.
Automatizari Acces – pentru Afacerea Ta, Rezidential Premium, Office, Retail, Industrial, Guvernamental
Fie că vorbim de acces la vila, la parcarea unui office, la depozit sau la o poarta industriala, alegem hardware si ecosisteme consacrate (ex. CAME, AUTOMATIC SYSTEMS, ROGER TECHNOLOGY, ELKA, BFT, FAAC, SKIDATA, EQUINSA) si le integram cu ce ai deja: CCTV, control acces, interfonie IP, sistem de parcare, software de abonamente. Toate sunt configurate „zero-trust ready” in retea (VLAN/ACL), cu monitorizare remote, mentenanta programata si SLA clar. Rezultatul pentru tine: acces rapid si control total, costuri previzibile si liniste ca intrarea ta functioneaza corect, zi de zi.
Vrei sa controlezi cine intra si cand, fara blocaje la poarta sau la bariera? Iti proiectam si implementam solutii complete de automatizari acces pentru rezidential si industrial in Bucuresti si toata Romania: porti automate culisante sau batante, bariere auto rapide pentru parcari, bolarzi retractabili si road blockers pentru perimetre sensibile, plus control acces auto cu card/QR/telefon si LPR/ANPR pentru recunoasterea numerelor de inmatriculare. Ne ocupam de tot, de la site survey si dimensionare corecta (motor, braț, duty-cycle, PoE/230V), la senzori de siguranta, fotocelule, bucle inductive si semaforizare. Scopul este simplu: trafic fluid, siguranta perimetrala, timp de nefunctionare minim si o experienta predictibila pentru tine si echipa ta.
Control Acces & Pontaj – accesul potrivit, pentru omul potrivit, la momentul potrivit
Vrei sa stii, in orice moment, cine intra, unde, cand si de ce? Iti configuram un sistem complet de control acces si pontaj timp & prezenta care lucreaza pentru tine: credentiale card/MIFARE/DESFire, QR, Seos, Prox, iCLASS, UHF RFID si BLE (telefon), cu reguli clare pe roluri, zone si intervale orare. Integram totul cap-coada cu turnicheti/speed-gates si interfonie IP, astfel incat intrarea sa fie fluida pentru angajati si vizitatori, iar pentru tine sa ramana trasabila, conforma (GDPR, Codul Muncii) si usor de auditat. Daca ai mai multe puncte de lucru, agregam totul intr-un panou unic, cu rapoarte la zi si exporturi in softul tau de HR sau salarizare.
Nu vindem „cutii”, ci rezultat. Alegem ecosistemul potrivit proiectului tau – HID, Suprema, SALTO, Gantner, Gunnebo, Hikvision, Honeywell, dormakaba – si il adaptam pe fluxurile reale din companie: badge-uri si mobile credentials pentru angajati, coduri temporare pentru contractorii de pe teren, anti-tailgating pe zone critice, reguli diferentiate pentru vizitatori VIP sau servicii. In spate, implementam politici „zero-trust ready” (VLAN/ACL, conturi nominale, logare acces), iar la suprafata iti livram o experienta simpla: usi care raspund corect, turnicheti care nu blocheaza, rapoarte care chiar te ajuta sa iei decizii. Biometria se implementeaza doar cu baza legala solida si alternativa non-biometrica.
Esti pregatit pentru un sistem cu control total si pontaj corect? Incepe cu Control Acces, continua cu Pontaj, adauga Interfonie IP si, acolo unde fluxul o cere, Turnicheti & Speed-Gates – toate integrate intr-un singur ecosistem, documentate si acoperite de SLA.
Usi automate – flux rapid, design, siguranta si eficienta pentru intrari impecabile
Daca vrei sa intampini vizitatorii elegant, sa simplifici accesul si sa reduci pierderile de energie, iti proiectam si instalam usi automate potrivite aplicatiei tale: usi culisante (sliding), usi batante (swing), usi rotative (revolving), telescopice si usi medicale ICU. Solutiile noastre sunt gandite pentru retail cu trafic intens, birouri si hoteluri, clinici si spitale, aeroporturi si cladiri publice, dar si pentru proiecte rezidentiale premium – in Bucuresti si toata Romania. Ne ocupam de tot: dimensionare corecta, senzori contactless, operatori de usa certificati, feronerie, etansare si siguranta, astfel incat intrarea ta sa fie accesibila, sigura, rapida si eficienta energetic.
Lucram cu ecosisteme consacrate si integrabile (ex.: ASSA ABLOY, record, GEZE, dormakaba, Portalp, TORMAX, FAAC Entrance, Boon Edam) si conectam usile automate cu control acces (card/QR/telefon), interfonie IP, CCTV si BMS. Configuram senzori radar si butoane touchless, scenarii orare, anti-panic si integrare cu sistemul de incendiu (fail-safe). Pentru locatii cu cerinte speciale putem livra usi cu rezistenta sporita la intruziune sau cu sticla securizata si profile optimizate termic. Toata solutia este „network-ready” (VLAN/ACL, acces remote securizat), cu mentenanta preventiva si SLA clar, ca sa ai predictibilitate, control si cost total optim pe termen lung.
Supraveghere video cu AI – CCTV enterprise, pregatita pentru viitor
Vrei mai mult decat „se vede”? Impreuna cu echipa I-Systems iti proiectam si implementam sisteme de supraveghere video IP care chiar livreaza rezultate: imagine 4K acolo unde conteaza, AI analytics (persoane/vehicule/obiect abandonat), LPR/ANPR pentru numere auto, alerte inteligente si VMS/NVR on-prem, cloud sau hibrid – in functie de politica ta de securitate. Gandim totul „network-first”: segmentare VLAN, reguli Zero-Trust, parole unice, NTP/DNS intern si acces remote securizat. Pentru tine inseamna probe extrase corect, rapoarte clare si disponibilitate pe care te poti baza in birouri, retail, depozite logistice, spatii industriale sau campusuri – in Bucuresti si oriunde in Romania.
Lucram doar cu branduri de incredere la nivel global – Hikvision, Axis, Hanwha Wisenet, Bosch, Avigilon, Ubiquiti (UniFi Protect), Cisco, Honeywell – si alegem platforma potrivita proiectului tau, nu invers. Integram CCTV-ul cu control acces, alarma (ex. AJAX), interfonie IP si politicile GDPR (informare, retentie, audit acces), iar prin SLA si monitorizare proactiva tinem sistemul sanatos pe termen lung. Spune-mi ce vrei sa protejezi (intrari, perimetru, linii de productie, parcari) si iti propun un design scalabil, cu cost total optim si vizibilitate in timp real asupra a tot ce conteaza pentru tine.
Detectie la efractie – alarma care descurajeaza, depisteaza si alerteaza corect
La I-Systems iti proiectam un sistem antiefractie care face mai mult decat sa sune o sirena. Incepem cu un audit al locatiei si mixam senzori de perimetru + interior pentru acoperire completa: bariere IR/laser OPT, contacte magnetice pe usi/ferestre, detectoare PIR/dual PIR+microunde anti-masking, glassbreak pentru geam si buton de panica acolo unde este nevoie. Totul este dimensionat corect (Grade EN 50131 2/3, in functie de risc), legat pe comunicator IP/LTE cu canale redundante si tamper pe fiecare zona. Rezultatul pentru tine: descurajare vizibila, detectie rapida si alarme relevante, nu zgomot.
Integram alarma cu CCTV si control acces ca sa vezi instant ce se intampla in punctul de alarma (pop-up camera in VMS, snapshot pe eveniment), iar la brese critice blocam/deschidem usi conform procedurii. Poti arma partial (perimetral pe timp de noapte), seta entry/exit delay, programa orare, gestiona partitii pe zone si primi push notificari in aplicatie. Lucram doar cu branduri consacrate: AJAX Systems, OPTEX, Hikvision, Bosch, Honeywell, DSC, Paradox, Jablotron, Ksenia, Avigilon – alegem platforma potrivita riscului si bugetului, nu invers.
Operarea ramane simpla: tastatura clara sau mobil (BLE/QR), instructaj pentru echipa ta si SLA cu monitorizare si mentenanta preventiva. Cu o alarma instalata si intretinuta profesional reduci riscul de intruziune, iti protejezi oamenii si activele, poti chiar optimiza primele de asigurare, iar tu castigi timp si liniste ca afacerea ta este protejata 24/7.
Detectie incendiu – siguranta cladirii tale incepe aici
Cand vine vorba de incendiu, nu exista „merge si asa”. Impreuna cu parteneri licentiati IGSU, proiectam si implementam sisteme de detectie si alarmare incendiu conforme EN54: centrale adresabile sau conventionale (Honeywell/Notifier, Morley-IAS, TELETEK, POLON-ALFA), detectoare fum/temperatura/multisenzor, ASD/aspiratie tip VESDA (Xtralis) pentru zone critice, bariere optice „beam” pentru hale inalte, butoane manuale si semnalizare acustica/optica. Integram scenarii de fail-safe pe rute de evacuare (deblocare usi), desfumare si comenzi HVAC, astfel incat oamenii sa iasa rapid si in siguranta, iar interventia sa fie eficienta. Toate echipamentele sunt documentate si configurate corect, cu trasabilitate evenimente si jurnal tehnic – exact ce-ti trebuie la audit.
Sistemul este gandit ca parte a ecosistemului tau de securitate: il corelam cu control acces (HID/dormakaba/SALTO), CCTV (Axis/Avigilon/Hikvision) si BMS, pentru alerte contextuale si verificare vizuala imediata. Pentru parcari si spatii tehnice adaugam detectie gaze (CO/NOx, Gas Safe Europe) si scenarii de ventilatie. La nevoie, folosim si detectoare radio pentru arii unde cablarea este dificila (ex. AJAX fire in anexe). Rezultatul pentru tine: alarme relevante, raspuns rapid si continuitatea operatiunilor cu riscuri minime.
Livram cap-coada: proiectare + avizare, instalare, PIF si mentenanta periodica conform cerintelor IGSU (testari functionale, verificari si inlocuiri consumabile). Primesti dosarul complet (scheme, liste echipamente, procese-verbale, instructiuni exploatare) si un plan de intretinere care pastreaza sistemul in forma maxima. Vrei un sistem pe care te poti baza la 3 dimineata, nu doar pe hartie? Hai sa discutam de la inceput solutia corecta pentru cladirea ta.
Retelistica & Wi-Fi profesional – conecteaza si protejeaza fiecare retea
Reteaua este fundatia pe care se sprijina CCTV, control acces, POS, IoT si aplicatiile tale critice. Incepem cu un site survey si heatmap, apoi proiectam planul IP si segmentarea VLAN (Corp, CCTV, Access, IoT/Guest), cu firewall/ACL „deny by default”, WPA3, RADIUS/802.1X si VPN (remote & site-to-site). Totul este documentat si monitorizat 24/7, astfel incat sa ai Wi-Fi stabil, roaming fluid, latenta mica si downtime minim—exact ce iti trebuie pentru sedii, depozite, retail sau campusuri in Bucuresti si in toata Romania.
Lucram cross-vendor, alegand ceea ce se potriveste contextului tau si TCO-ului: Cisco (SD-WAN, routing L3) pentru retele distribuite si redundanta, Ubiquiti UniFi pentru management centralizat, HPE Aruba pentru medii enterprise si MikroTik pentru scenarii eficiente ca buget. Integram controller central, switch-uri PoE, AP-uri Wi-Fi 6/6E/7, QoS voce/video, NTP/DNS intern, backup de configuratii si ferestre controlate de update. Rezultatul: o retea Zero-Trust ready, sigura si previzibila, pe care te poti baza zi de zi.
Vrei sa trecem reteaua ta pe modul profesionist? Iti propunem un plan clar (design, implementare, hardening) si un SLA cu monitorizare proactiva, rapoarte si interventii rapide—ca sa ai control total si costuri previzibile, indiferent cum evolueaza nevoile business-ului tau.
Intrebari frecvente (FAQ)
1) Ce inseamna „Zero-Trust ready” pentru sistemele voastre?
Proiectam reteaua astfel incat nimic nu are incredere implicita: trafic separat pe VLAN (Corp, CCTV, Access, IoT/Guest), firewall/ACL „deny by default”, RADIUS/802.1X, VPN securizat, parole unice, loguri si backup configuratii. Rezultatul: riscuri reduse si control total.
2) Ce este un SLA si ce include?
Un Service Level Agreement fixeaza timpii de raspuns si de interventie, fereastra de mentenanta, monitorizarea proactiva, vizite preventive si rapoarte. Alegi nivelul (Bronze/Silver/Gold) in functie de criticitatea locatiei.
3) Lucrati doar in Bucuresti?
Nu. Livram proiecte si mentenanta in toata Romania. Pentru retele multi-site, implementam SD-WAN si management centralizat.
4) Puteti integra echipamentele pe care le am deja?
Da. Suntem multi-vendor: Ubiquiti, Cisco, Fortinet, HPE Aruba, Juniper, Axis, Avigilon, Hikvision, Hanwha, HID, Suprema, SALTO, Automatic Systems, Boon Edam si altele. Alegem solutia potrivita contextului tau si TCO-ului.
5) Cat dureaza un proiect tipic?
In functie de marime si stocuri: de la 1–2 saptamani (site mic) pana la 4–6 saptamani (campus/depozit). Stabilim calendarul la ofertare si lucram cu intreruperi minime.
6) Respectati GDPR, Legea 333 si cerintele IGSU?
Da. Pentru CCTV si control acces implementam informare, retentie, control acces la imagini/loguri si, la nevoie, DPA. Antiefractie se executa cu licenta/atestari conform Legii 333/HG 301, iar pentru incendiu lucram cu parteneri licentiati IGSU (EN54), cu dosar complet si PIF.
7) Biometria este permisa?
In anumite conditii. In mediul de munca ai nevoie de baza legala solida si alternativa non-biometrica. De cele mai multe ori recomandam card/QR/BLE si, doar unde e justificat, factor biometric.
8) CCTV: aleg on-prem, cloud sau hibrid?
Depinde de politica ta. On-prem ofera control local si latenta mica; cloud simplifica administrarea si accesul la distanta; hibrid imbina ambele (stocare locala + management/backup in cloud). Iti propunem varianta cu TCO optim.
9) Putem lucra fara sa oprim activitatea?
In multe cazuri, da. Planificam pe ferestre de lucru, pe zone, cu cutover controlat, astfel incat operatiunile sa continue in siguranta.
10) Ce primesc la predare (handover)?
PIF, scheme si diagrame, parole custodiate, SOP de operare, instructaj pentru personal si plan de mentenanta. Daca alegi SLA, activam monitorizarea si rapoartele lunare.
11) Cum estimati costul si marimea proiectului?
Pornim cu un audit rapid (30 min), apoi design + BOM pe scenarii bugetare. Ne uitam la suprafata, densitatea utilizatorilor, aplicatii critice, reglementari si disponibilitatea infrastructurii.
12) Oferiti doar mentenanta, fara sa fi facut voi proiectul?
Da, putem prelua sisteme existente dupa un audit tehnic si, daca este nevoie, un plan de remediere/hardening.
13) Ce beneficii am din punct de vedere asigurari?
Sisteme antiefractie/camera monitorizate si documentate pot reduce primele si simplifica constatarea daunelor. Iti putem pune la dispozitie documentele necesare.
14) Ce inseamna „turnicheti/speed-gates integrati” in practica?
Acces validat in <1 secunda (card/QR/BLE/biometric*), anti-tailgating, logare completa si fluxuri dedicate pentru vizitatori/VIP. Biometric doar cu baza legala si alternativa.